SNART SÅ KOMMER DET

jaja, jag gillar inte alls hurjag är
jag är sur vresig och blir less jätte lätt
vet inte vad det är, men det ska bli ändring!
förlåt,

ikväll har jag slappat, jag avr på stan förut med mamma
kollade min syn, jag hade brytningsfel men inte så farligt
men om de blir värre så blire glassisar (glösögon serrö!)

sen så gick vi till körskolan och skrev in oss
sen bler det tuta och köra! hihi ;d
efter de gick vi till bokrean, jag köpte mig en bok om massage
så nu ska de bli klämmningar och myys

imorgon börjar jag halv elva, lite drygt för mina går tyyp aldrig!
men sen slutar vi tidigt också! ja-ja
nu ska deppa ner mig i soffa och se mästarnasmästare

pysssSnart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0