ALIEN

det känns som att jag missar jätte mycket när jag inte har vare inne på datorn en dag
så humla mycket man hänger efter i, alla bloggar ..alla mail! (!)

som sagt var jag och wimis och gymmade igår, ja det var lite nytt iaf!
haha, man var verkligen en nykomling, jag och wilma yrrade runt
och sen såg man när alla pillade på sakerna så var dom rejält van!
vi gick fram till en maskin, vi tryckte på massvis medlnappar
men neee.. den va sönder bestämde vi oss för
sen ser jag en gubbe som barta ställde sig på maskinen då funkade den direkt!
så himla enkelt, vi krånglar till de så himla mycket

men lite svett blev det :)

sen kom min finaste pojkvän och hämtade mig
appropå min pojkvän, han kan då inte hångla, Asså HÅNGLA! uuuuscha!
men jag iiiilskar han ändå!

Pyssss

Kommentarer
Postat av: wilma

hahaha sä jävla typiskt.

;D

2009-02-25 @ 09:45:22
URL: http://bywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0