myckettrevligt!

igår var jag på stan med rebecka, det blev ett par jeans och en tröja :) det gillas! sen åkte jag till nedansjö och var med therese roy emil och lars en stund sen drog killarna och vi kikade på film och käkade godis :) hade mycket trevligt med kussen min faktiskt! det ska hända oftare tyck jag, Idag så åkte jag med mormor och therese och barnen till selånger där de hade match. sen skjutsade staffan mig till kristian och nu sitter jag här. Kristian ser på hajar som hajar men jag vil verkligen inte se den om den är på svenska, hatar att de amrikasnka filmer och sen är de på svenska. Grymare ju med riktiga rösterna och alla riktiga skämten. Så nej tack till tråksvenskan, senare ska vi dra till deras farmoroch käka mat . :)

nu sitter jag och snackar med min efterlägntade fisk som bor ju nu i irland, men jag ska tamefasen hälsa på, det kommeratt hända när jag ha fylt arton iaf. CIRKUS fem månader kvar..    jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0