JAG

kom nyss hem från en långsam dag.jag vaknade upp hos kristian själv i sängen..kristians lillasyrra skrek på mig att vakna
skulle nämligen vara med hon idag, * vi fikade och så,sen to vi bussen till stan sen gick vi till frissan,ja skulle dit : )
det blev hårfärgning, jag är mycket nöjd..det börjar likna min riktiga hårfärg.. :)  sen så kom christine också, sen gick vi och åt MC, götta! sen drygade vi runt på stan ja och crilla det blev ett linna för mig! fjärde linne på en vecka ;)  sen gick vi tillbaka till frissan då skulle christine klippa sig, sen åkte vi hem till hon och satt med becka och sara,en mycket lyckad kväll med en ny brunett coh ett svamphövve enligt christine då

imorgon ska vi åka och tälta, det blir mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0