tråkigt!!!

GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET !

Du är kär nu - ja det är jag
Du har sårat någon så den börjat gråta - japp
Någon har sårat dig så du börjat gråta - oja
Du har haft ett förhållande som varat över 10 månader - jaa
Du har haft ett förhållande som varat över ett år -jaa
Du har haft ett förhållande som varat över två år - jaa

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jaa
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jaa
Jag har smygit ut utan lov - jaa
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - jaa
Jag har en hemlighet som ingen vet - jaa
Jag har fuskat i ett spel - jaa
Jag har struntat i ett prov - jaa

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - jaa
Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - joruu
Jag har tagit mediciner mot depression - nepp
Jag har aneroxi / bulimi - haha, ibland önskar man det!
Jag har sovit i en hel dag utan att jag behövt det - nepp
Jag har vaknat gråtande - japp
Jag har somnat gråtande - japp

DÖDEN

Jag hatar begravningar - jaa
Jag har sett någon död - nej
Någon nära till mig har försökt begå själmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - haha, jaa
Jag har sett en fallande stjärna - jaa
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - jaa
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - kankse?
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - haha,japp
Har sparkat en kille mellan benen - men absolut!
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej men skulle vilja!
Har lekt sanning eller konsekvens - jaa
Druckit en hel liter mjölk på en timme - jaaa
Jag har medverkat i en teater - jaaa
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - jaaajjamen
Du har fångat en snöflinga med tungan - Japp
Jag har suttit på ett tak på natten - njaaa
Jag har aprillat någon - haha, ja flera gånger!
Jag har åkt taxi - jaa
Jag har ätit sushi - nepp
Jag har åkt snowboard - jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0