pissoff!

min dag blev inte som jag hade tänkt mig,från början av dagen var allt bra.. sen åkte jag på träning. Började värma upp coh jogga lite..sen bryter jag ihop, kan inte springa eller stå. så jag hamnade på konstgräset liggandes. En i laget som utbildar sig till sjuksköterska försökte hjälpa mig. Men de funkade inte, jag låg där för att försöka ens att rör på mig. Det gick fan inte!! men jag gav inte upp, jag tog flera gånger djupa andetag och försökte. Men efter 1½ så tog jag mig upp på benen. Ringde efter mamma sen åkte vi till akuten.De jobbigaste på akuten är att man ska vänta, sen när man väl kommer in till ett rum då ska man förklara flera gånger för olika personer vad som har hänt. Men tillslut så fick jag träffa en sjukgymnast. Hon kom fram med att jag hade ryggskott. Och om mina ben skulle värka så skulle de kunna vara diskbrock. Men det var positivt att jag hade bara ryggskott. men sen fick jag åka hem. Fyfan säger jag bara, att ha ryggskott när men ska duscha. Det gick så jävla illa så mamma fick hjälpa mig. Men nu känns det bättre. Ju mer jag rör på mig ju mer släpper det. Men jag börjar gruva mig för morgon dagen då jag har sovit i timmar sen ska jag försöka röra på mig. Men that's my story

ikväll blir det lugnt, mamma och pappa ska på fest. Sen kommer kristian, då blire väl epaåkning :))))

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0