pink - dear mr president..älska!

igår var jag barnvakt åt skrotungen albert..go unge! fick tvp unndra för två timmar inte illa! cred till ella och janne
var ute i lekparken och gick runt i granlo med han, skön unge! så varje onsdag kommer jag barna åt han


idag så fortsattte mitt liv som vanligt fast två hundra spänn i plånkan. Kände att jag gjorde bra ifrån mig idag på skolan, svenskan satt jag tyst som en..sen på ulsen så skulle vi göra ett stort arbete på en lektion cohjagklarade det gallant. jag satt kvar,alla andra var klar men jag var noga :) sen stack jag till stan och väntade in rebecka.. hittade ett par yrsnygga skor som jag tänkte köpa och ett par leggings eller två par leggins..
ikväll blir det slapp, men imorgon händer det grejjor men vad som händer det får ni alla se!

Kommentarer
Postat av: avundsjuuukk

AHMEN:O

du kommer ju bli rik debeua :o

nu får du bjuda mig på bio :o



2009-04-24 @ 11:14:23
URL: http://bywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0