mycket trevlig början i veckan

jag och kristian drog till nedansjö för att vara med lars och therese
vi åkte dit och glodde lite på tvn, sen satt vi oss alla i epan
och åkte in till matfors för att köpa de vi skulle ha till kvällen
det blev mat och chips, sen tog jag och therese en sväng i matfors!
kom hem och gjorde mat och hade det trevligt..sen gick vi ut och gick
va ute väldigt länge, gick ner till brygga sen gick vi vid järnvägen
sen var vi på väg hem, skönt med luft iaf!

kom hem och tog fram ett spel,picatioanry?
jag& kristian var först ett lag, men jag säger så här
tur att vi har tur i kärlek istället!  men jag & therese var oslagbar!
efter spel blev det film, sen sov, och svettas sönder gjorde jag & kristian inatt
jävlar va varmt det var! men vi klev upp tilslut fikade och ent ill film
nu sitter jag hemma och ikväll ska jag bowla,nice(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0