massa mys och såånt, <333

jag åkte till min snuskiga kille igår :)) kom dit och tittade lite på beck,älskaaa! sen blev det en tripp till matfors där therese och lars höll till. Blev lite epa glid sen sociala. Vid elva åkte jag och kristian in till stan, drog en hambugare på bigboy.PRISVÄRT TILL TUSEN! Efter de åkte vi hem och sov. Vaknade vid tio idag, fika litesådär.. fixade håret på kristian lillasyrra sen så kom la familia och hämtade mig. Sen blev det mormorochmorfar. Blev lite käk och social igen. Sen he till silj ;(    ikväll blire favvoprogrammen och läxa..       

igår var jag på birsta med mammi,det blev några inköp..en tröja,leggins kofta och skärp! det var behövande..men nu är mina money slut ;(( men snart den 30:e.. eller inte!! nu ska jag hoppa in i duschen.. eller inte hoppa för mitt älskade ryggskott men kanske krypande in i duschen!

C U

Kommentarer
Postat av: LARSSONNN

DU HANDLAR FASEN HELA HELA TIDEN!

AVIS!

2009-04-20 @ 13:56:15
URL: http://bywilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0