kanonkväll!

gårdagen var kanon!efter skolan hänkade emelie och jessica med mig hem, sen när jag kom hem var karin sara och crilla här! vi slappa sen kom linnea, då började vi med käket.. sen åt vi tacos,satan va hungrig man var! sen när vi dukade undan slappade vi lite mer och slog på en film, låt den rätte kom in! sög jue balle!   sen kom rebecka då satt vi coh sociala med hon när hon käkade. Sen blev det plaska i badtunnan! superhärligt! vi satt i tunnan mer än två timmar, rulla i snön hann vi okönså med! efter tunnan gick vi in och bytte om. Sen blev det fruktsallad,glas och grädde <3 

linnea och rebecka stack efter fruktsallladen. Men vi andra myste på och hade det trevligt! när  det var dags att sova så skulle jag bäda åt alla, och crilla va som tröttast! vi körde upp en syltburk i ansiktet på hon bara för att hon skulle piggna till.
det var tre st i min säng, två i bäddsoffan coh en på madrass. När vi alla hade lagt oss och sådär så rtinger rebcka och ska komma in igen, då bäddade jag fram en till och hon slagga på golvet! sen blev det godnatt

imorse så blev det fetaste frukosten.. skönt på en lördag! sen åkte alla iväg, tack för en trevlig kväll flickor<3
nu snart ska jag iväg och va barnvakt ,

CU

Kommentarer
Postat av: jessica persson

Det var kul den kvällen=) måste hände igen någon gång=D puss på dig sötis<3

2009-04-05 @ 21:08:00
URL: http://perssonjessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0