JUst nu

nuu just nu siter jag hos min kusin moa debeau som äntligen är hemma i sundsvall½ underbart, medans jag sitter här och tjuuvlånar datron är hon i duschen och smy tar på hennes höna.. pinsamtjej ;$
idag var min dag bra, vi hade ingen datakundskap.. så det blev en kort dag idag! men imorgon blir det ännu kortare.. börjar 11 25 och slutar 13 10 som alla andra onsdagar. Imorgon ska jag vara barnvakt åt en tvååring, myys :)))) sen ska de bli tvn..

egentligen borde jag göra min läxa nu men jag ha ingen orka.. har tappat all ork till skola och nått ord med skola.. kom igen nu viktoria =)

Kommentarer
Postat av: DIN INGEN ANNANS

JUST NU..

VIL JAG LEVA-A-A

JUST NUUU



fan viktoria nu fick jag den

skit låten på hjärnan :(

2009-04-24 @ 11:12:32
URL: http://bywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0