jag är snorig!

imorse vaknade jag upp hos min kristian
jag drog iväg vid elva tiden till stan,
jag gick och hämtade ut min jacka, som jag även köpte!
mycket happy,ännu en till jacka i min closet!

jag tog matfors bussen hem till katta,19 år idag!
var där länge, hon bjöd på nudlar och glass!
vid fem tiden kom mammah hämtade mig
sen hämtade vi upp kristian,

förut fick jag leta mitt påskägg i huset! tradition förfan!

jag hittade det, gooodiiiiis plus pengar! loveit
nu sitter kristian och tittar på filmen ..evaochadam
jag ska snart lägga mig ithink
och imorgon ska jag se mitt lag spela en match
jag kan inte va med min rygg är paj och FÖRKYLD ;ooooo

ciao

Kommentarer
Postat av: jessica persson

jag letade mitt påskägg jämt då jag var liten =) kuuul:P ahhaha

2009-04-09 @ 23:10:45
URL: http://perssonjessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0