HATA MEDIA.....MARKT

dålig uppdatering.. jag vet! men ska bättre på den saken
i veckan har allt gått bra förutom att jag inte fick sommarjobbet på kyrkan
men är första reserv..är det bra eller? får hoppas på att de som har jobbet inte vill ha det
idag ringde dom från mediamarkt att felet på min telfeon har jag åstadkommit med!
HATA DE JÄVLA F*TTORNA!.. ska fan stämma dom. nu är det andra gången för mig de händer!


idag så slutade jag tidigt, vid ett tiden.. skönt! sen for jag till rebcka och klippte hon,
sen till stan och fick med mig hem jordgubbar och en juice..
nu ska jag ta och plugga till fetaste provet imorgon sen lite jordgubbar..
vad händer imorgon på sista?

Kommentarer
Postat av: DINGUD

fista mediamarkt viktoria

2009-05-02 @ 11:07:58
URL: http://bywilma.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-12 @ 22:39:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0