fukkk på er!

less jag blir, rebecca berättade nyss att en som vi ''känner'' till..hon har förlovat sig, det är inte något hemskt för er men för mig..jag dööööör ;o jaghar liksom varit tsm med min kille snart tre år.. men alla jävlar som har varit tsm i nån månad ja dom förlovar sig (y) .. dessa människor har inte varit med om de mesta i sitt förhållande bara på några dagar ;o menmen.. man kan vara tsm utan att förlova sig!

idag så kom lindispindis tillbaka till skolan, hon var inte där igår =p lltid sånna ävla historier att berätta.. SPLASH! hahahha
vi hade ''påskpyssel'' idag.. vi SKULLE göra en figur, för att visa attv i kunde den! LAMT! sen kunde vi sluta, sen blev det film.. en f -ukkade präst betättade om påsken.. ännu roligare sak på dagen! sen blev det tååårta och kareoke .

efter skolan blev det snabbis på stan sen hem.. ikväll ska jag umgås med mina småkussar! och min underbara pojkvän, lööveit!

och förresten så kom ida hit igår, vi MÖÖÖS PÅ.. like the old time! jag älskar dig vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0