FREDAG!

min dag har varit slapp som attans! datakundskap,svenska sen lili, hur enkelt som helst
på lillin så hade vi dans, det är faktiskt roligt om man kan dansa :)

jag hade nyss dansat med albert och jag stod och dansa med isac, sen blevalbert ensam :(:(
isac - där albert har du en ledig tjej
albert - jag dansar inte med tjejor
då hade jag nyss dansat med han! HAHAHA fyyfan :) men han menade nått annat
men de säger ja inte här! =) hahaha, men dum ändå :)


efter dansen for jag coh crilla till stan, sen blev det birsta och nu hemma
väntar på att få grillat kött i min mage, muums! sen ska ja va med kristian ikväll
kanske blir så att man hamnar hos crilla och rebecka! :) ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0