FINALLY!

JAAA!!!! MOA MÄRTA DE BEAU IS HOME! lite kärlek kommer jag att få här i veckan <3333333 ikväll har jag varit bänkad framför teven och sett på ALLA mina favvo program. Just nu är det wipeout..men de blir jobbigt dåochdåp. Annars sittr jag på msn och porrissnackar med moa.

Imorgon börjar helvetet igen, eller inte så rastisk skajag vara! (fy) .. men jag älskar inte skolan kan man säga...menkul att träffa alla igen :) sen slipper jag ju vara me dpå judo imorgon,det är ju lite potisivt med mitt ryggskott. Efter skolan ska jag och kristian till stan en snabbis. Han ska köpa en presont till emelie som fyller 3 år imorgon. thihi ;d då blire uffes go'tårta..

jag ska faktiskt ha lite smisk nu för jag ha inte gjort min läxa, men jag kanske gör den i sängen.. när jag har lite nattsudd innuti mig! men smsa mig gärna mina hoomies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0