en lapp till fattigare!

idag är det ju så-klart en kort dag för viktoria de beau på bf!
börjar 11 25 slutar 13 10..fantastiskt!!
efter skolan åkte jag till stan och träffade min vän jessica
vi åkte till birsta,jessica ska bli stor och skaffa jobb!
så hon sprang runt och lämnade CV
ja och vad gjorde jag medans kan ni ju undra?!
jag fick inte vara i närheten när jessica gjorde det där
så jag fick gå och gömma mig någonstans!

men i allt springande hann jag med ett köp
köpte en tröja från gina, kort modell
grå & rutig en såndär inte jätte fin och inte jätte ful
men jag gillade den skarpt ändå,

ikväll ska det bli lite plugg för första gången på länge
sen ska jag se så-klart greys anatomy!
sen blire mys med min älsklinhhhhg
för han dissar mig i helgen :((((((

Kommentarer
Postat av: jessica persson

hihihihi=) <333

2009-04-01 @ 20:09:26
URL: http://perssonjessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0