dålig uppdatering!

påsklovet började underbart! fredags så kom jessica till mig och vi satt och myste ensamhemma hos mig framför teven,sen när vi satt där fridfullt så ser jag en skugga vid dörren sen sticker det ut ett huvud där.. då gallskrek jag som inihelvete! spåå var det kristian som kom så plötsligt! jaghöll på att skita knäck :)))) hahah, så fuuuuuult..jessica så pulvrig som hon är trodde hon att jag blev rädd förmin egen hund? (i) cleaver girl!  när min puls hade sjuknit sp gic jag och jessica in i bastun med ansiktsmask på och satt coh snacke lite. Vi tre satt där i mitt teverum så kände vi för att åka nånstabns, vi åkte in till stan och tittade lite. Sen våldtog vi bäcström fina lyra i bergsåker. affe niklasx2 salze ante hanpuslundberg var där. mycket trevligt! tittade på när affes hår flög av och en rakapparat. Sen åkte vi hem och sov vid fyra tiden!

lördagsmorgonen känner jag att nån tar tag i imin vadoch klämmer till. Då var det jessica som komoch pilla på mig. jagcoh kristian sov till halv tolv. record! vi åt lite frukost sen tvingade vi med kristian till birsta. Det var nära att jag drog till ett löp på ett par skor.. men jag stod imot smärtan =) efter bista åkte jag och jessica hem hit oxh åt lite påskmat och slappa mycket på mitt ru. När det var dags att göra nått tog vi bussen till stan och.. jaa vad gjorde vi där? det håller jag och jessica tyst om! :D sen skulle vi till bresand där linksi var. men när vi satt på bussen på väg så orkade vi inte.. så vi hoppade av vid hemmakväll och gick in och köpte gotta och åkte hem! :) sen kom kristian, sen sov vi alla=)

idag så har vi sett påfilm och slappat.. varit med mina bästa och myste på.. sen pissade min kaninjävel i sängen! SKIT NER DEJ! :)))) nu har alla åkt hem och jag ska städa upp lite här i mitt hus och kanske gå ut och gå när det är som vackast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0